Post an ad!

Neuvoja yrityksen perustamiseen

5 Total item(s) found
Viimeisimmät ilmoitukset
Palvelutarjous
Yrityksen perustaminen

Omistajanvaihdosprosessi kannattaa aloittaa nyt!

Suomessa kymmenillä tuhansilla ja Keukenkin omistajakuntien alueella tuhansilla yrityksillä on lähivuosina edessään omistajanvaihdos. Elinkeinoelämän kannalta on tärkeää, että mahdollisimman moneen elinkelpoiseen yritykseen löytyy jatkaja tai ostaja.  Omistajanvaihdokseen tulisi valmistautua riittävän ajoissa, sopiva aika on noin kolmesta neljään vuotta. Yrittäjän henkilöitymistä liiketoimintaan pidetään usein riskinä ja se saattaa hankaloittaa myyntiä. Omistajanvaihdokseen onkin hyvä valmistautua siirtämällä vastuuta ja tietoa mahdollisille muille yrityksen avainhenkilöille jo hyvissä ajoin, ennen kuin ostajaa on edes näköpiirissä.  Omistajanvaihdosprosessi kestää keskimäärin noin 10 kuukautta, mutta hyvin usein se venyy yli vuoden mittaiseksi. Myyjä voi helpottaa prosessin sujuvuutta monella tapaa. Mitä helpompi yrityksen ostajan on saada käsitys liiketoiminnasta, sitä helpompi hänen on myös hakea tarvittavaa rahoitusta.   Me Keukessa autamme kaikessa omistajanvaihdokseen liittyvissä asioissa – neuvomme puolueettomasti ja asiantuntevasti ostajat ja myyjät.  Kasvun mahdollistaja  Keuke on paikallinen kehittämisyhtiö, joka auttaa keskiuusmaalaisia yrityksiä kehittymään ja kasvamaan Järvenpään, Karkkilan, Keravan, Nurmijärven, Pornaisten, Sipoon ja Tuusulan alueilla.  Neuvomme ammattitaidolla kaikissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa, esimerkiksi myynnin ja markkinoinnin aktivoimisessa, talous- ja rahoituskysymysten läpikäynnissä, investointien suunnittelussa, yhteistyökumppaneiden löytämisessä ja kansainvälistymisessä.  Ota rohkeasti yhteyttä – palvelu on maksutonta.   
Palvelutarjous
Yrityksen perustaminen

Kasvata myyntiäsi StarttiPlus-palvelun avulla

Tule kasvattamaan myyntiäsi maksuttomaan Startti Plus -palveluun! Palvelemme sinua, kun haluat kasvattaa liiketoimintaasi. Startti Plusssassa suunnitellaan yhdessä konkreettiset askeleet yrityksesi kannattavuuden, kasvun, myynnin sekä markkinoinnin kehittämiseksi! Startti Plus on Uudenmaan TE-toimiston tarjoama maksuton asiantuntijapalvelu yrittäjille, jotka ovat saaneet starttirahaa tai aloittaneet yritystoiminnan 4 kk työttömyysetuudella ja joiden kotipaikka on Uudellamalla. Palvelussa saat meiltä oman, kokeneen neuvonantajan maksutta yrityksesi tueksi.  Kuinka pääset Startti Plus -palveluumme? 1. Hae Startti Plus -palvelua TE-toimiston hakulomakkeella tästä» 2. Valitse palveluntarjoajien listasta haluamasi palveluntarjoaja 3. Otamme sinuun yhteyttä ja varaamme henkilökohtaisen etäneuvonta-ajan Hae yrityksellesi StarttiPlus-palvelu. Lisätietoja saat lataamalla esitteemme tästä.  Kasvatetaan yhdessä yrityksesi menestymään!   
Palvelutarjous
Yrityksen perustaminen

Yrityskauppa-koulutus

Verkostoidu ja tee elämäsi yrityskaupat! Sinustako yrittäjä yrityskauppojen myötä? Tai haetko yrittäjänä kasvua liiketoiminnallesi yritysoston kautta? Tervetuloa mukaan Careerian edustajien ja Suomen Yrittäjien omistajanvaihdosasiantuntijoiden kanssa suunniteltuun koulutukseen, joka on rakennettu yrityskauppoihin liittyvän tiedon ympärille. Kenelle? Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka suunnittelet yritystoimintaa ja olet yrityskaupoista kiinnostunut. Voit myös harjoittaa jo yritystoimintaa, ja suunnitelmissasi on kenties laajentaa liiketoimintaa yrityskauppojen kautta. Käytännön toteutus Koulutus toteutetaan etänä Teams-verkkokoulutuksina 4 h/koulutuskerta klo 13.00 – 17.00. Koulutuskertoja on 7, ajalla 15.3.–31.8.2022 seuraavasti: Päivät 15.3. ja 29.3.: Yrityskaupat, rahoitus ja arvon määrittely.Päivä 26.4.: Pienyritysten yrityskauppojen juridiikka.Päivä 11.5.: Riskit ja mahdollisuudet osana strategisia valintoja.Päivä 31.5.: Pienyrityksen vastuullisuusteot kilpailuetuna.Päivät 17.8. ja 31.8.: Yritystoiminnan jatkuvuus ja kasvu, työkaluina myynti ja markkinointi. Voit osallistua koulutukseen joko tavoitteenasi suorittaa koko yrittäjyyden ammattitutkinto tai yksittäisiä tutkinnon osia – tällöin koulutukseen osallistuminen on ilmaista, mikäli osallistuja täyttää oppisopimuksen kriteerit.  Niin ikään voit tulla mukaan ilman tutkinnon suorittamisen velvoitetta – tällöin koulutuksen hinta on 450€ tai yksittäisen koulutuskerran maksu on 60€. Yrityskauppoja käsittelevässä koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia asioita, jotka on tärkeää ymmärtää yrityskaupoissa:  • Yrityksen arvon määrittely. ”Hyviä yrityksiä ostetaan ja myydään.”• Sopimukset ja lakiasiat. ”Papereiden pitää olla olemassa ja kunnossa.”• Yrityskauppojen rahoitus. ”Tiedätkö, että voi päästä yrittäjäksi, vaikkei ole taskut pullollaan rahaa?”• Riskienkartoitus. ”Ei sikoja säkissä.”• Asiat, joihin tulisi kiinnittää huomiota yrityskaupoissa. ”Yrityskaupalla pääset liikkuvaan junaan. Tiedä, mihin se on menossa.”• Kilpailuedun kirkastaminen. ”Yrityksen tarkoitus on asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ja/tai asiakkaiden ongelmien ratkaisu.”  Klikkaa, lue lisää ja ilmoittaudu mukaan joko tutkintoon johtavaan koulutukseen tai yksittäisiin koulutuskertoihin
Koko Suomi
Palvelutarjous
Yrityksen perustaminen
TARJOUS

Ferenda Asianajajat - apuna onnistuneessa yrityskaupassa!

Autamme laajasti yrityksen myyntiin ja ostoon sekä yritykseen sijoittamiseen liittyvissä asioissa. Kokeiden asiantuntijoidemme kanssa yrityskauppa sujuu tehokkaasti. Hoidamme tarvittavat asiakirjat ja sopimukset sekä avustamme henkilöstöön liittyvissä kysymyksissä. Myös verotukselliset asiat hoituvat kauttamme.  Ota yhteyttä yrityksesi tarpeiden läpikäymiseksi!   
Koko Suomi
Palvelutarjous
Yrityksen perustaminen

Asianajotoimisto Magnusson - tukea aina, kun tarvitset

Keskustelemme usein asiakkaidemme kanssa investoinneista, kasvuhaluista, kansainvälistymisestä ja uusista mahdollisuuksista. Näiden positiivisten asioiden lisäksi keskusteluissa ovat välillä myös pelot, maksuvaikeudet, lomautukset ja konkurssit. Yritystoiminnassa on aina riskejä ja monia yrityksen liiketoimintaan vaikuttavia asioita voi asiantuntevalla riskinhallinnalla välttää. Me Magnussonilla rakennamme pitkäaikaisia asiakassuhteita asiakkaidemme etua ajatellen. Luottamus rakennetaan tekojen kautta. Kaikki asiakassuhteemme ovat meille yhtä tärkeitä. Jokin suhde voi alkaa isomman toimeksiannon myötä kuin toinen, mutta kaikissa projekteissa meillä on yhteinen tavoite – auttaa asiakasta. Tarjoamme kokonaisvaltaista palvelua ja panostamme laatuun. Olemme asiakkaan kumppani ja mukana tukemassa asiakkaidemme liiketoimintaa. Asiakkaamme ovat oman alansa huippuosaajia – pieniä, keskikokoisia, suuria, suomalaisia ja kansainvälisiä toimijoita. Meidän tehtävämme kumppanina on löytää paras ratkaisu juridisiin ongelmiin asiakasyrityksiemme toiminnan tulevaisuuden kannalta. Kansainvälinen yhteistyöverkostomme Omat toimistomme sijaitsevat seitsemässä maassa (Suomi, Ruotsi, Viro, Liettua, Latvia, Tanska, Venäjä) ja meillä on rajat ylittävä kontaktiverkosto kansainvälisiin asianajotoimistoihin. Suomessa meidän palvelutarjontaamme kuuluvat myös Kiinan, Venäjän ja Lähi-Idän alueiden toimeksiannot. Asiakaslupauksemme ja arvomme Kartoitamme aina tarkasti työn alle tulevan toimeksiannon ja varmistamme, että missä oikeasti tarvitaan apua. Mietimme, että mitä lisäarvoa voimme tuoda asiakkaalle. Toimintaamme ohjaavat läpinäkyvyys, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, tehokkuus ja avoimuus. Meihin voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä ja olipa kyseessä pieni tai iso asia, hoidamme kaikki toimeksiantoihin liittyvät toimenpiteet olennaiseen keskittyen. Yhteystiedot Tomi Merenheimo Toimitusjohtaja, osakas, asianajaja tomi.merenheimo@magnussonlaw.com M: +358 40 560 6101
Koko Suomi
Kohteet 1 - 5 hakutuloksista

Tee ilmainen hakuvahti

Pysy vaivattomasti ajan tasalla kiinnostavista kohteista. Saat meiltä sähköpostiisi tiedon aina, kun hakuasi vastaava kohde julkaistaan. 

TEE HAKUVAHTI NYT
  • 1
    Luo tunnukset
  • 2
    Valitse hakuehdot
  • 3
    Saat sähköpostiisi hakuusi sopivat ilmoitukset
TEE HAKUVAHTI TÄSTÄ

Ajankohtaista tietoa

loder image