Jätä ilmoitus
Apua yrityksen myyntiin? Varaa ilmainen soittoaika
Valittu kieli:

Usein kysytyt kysymykset

Mitä ilmoittaminen maksaa?

Suosituin ilmoituksemme on myynti-ilmoitus 6 kk hintaan 369 € + alv 24 %. Tutustu koko hinnastoomme täällä. Meillä maksat vain ilmoituksen hinnasta. Ilmoittamisesta ei tule sinulle muita kustannuksia. Halutessasi voit ostaa lisänäkyvyyttä ilmoituksellesi. 

Miten laadin ja julkaisen ilmoituksen?

Näin ilmoitat itse. Luo käyttäjätunnus ja tee ilmoitus itse verkkopalvelumme kautta täältä.

Huomaathan, että kun istuntomme kesto on yksi (1) tunti, jonka jälkeen järjestelmämme kirjaa sinut ulos turvallisuussyistä. Jos tarvitset ilmoituksen muotoiluun enemmän aikaa, suosittelemme että teet ilmoitustekstin valmiiksi ennen ilmoituksen jättämistä. 

Näin saat valmiin Avaimet käteen -ilmoituksen. Jos haluat apuamme ilmoituksen laadintaan, käytä Avaimet käteen -ilmoitustamme:

  1. Varaa aika ilmaiseen puhelinkonsultaatioon
  2. Laadimme räätälöidyn ilmoitusluonnoksen ja saat sen sähköpostiisi hyväksyttäväksi
  3. Julkaisemme ilmoituksen hyväksyttyäsi luonnoksen

Varaa tästä aika ilmoituksen laadintaan

Kuka voi ilmoittaa Yrityspörssissä?

Palvelussa voi ilmoittaa kuka vain. Ilmoittaminen edellyttää palveluun rekisteröitymistä ja ilmoituksen maksamista. 

Minkälaisia ilmoituksia Yrityspörssissä on?

Julkaisemme yrityksen myynti- ja ostoilmoituksia, osakashakuja ja avoimia yrittäjäpaikkoja ketjuissa.

Palvelupörssissämme ilmoitat palveluistasi ja tavoitat uusia asiakkaita.

Meillä voivat ilmoittaa yrittäjät itse tai yrityskaupan asiantuntijat. Erotat yrittäjän jättämät ilmoitukset asiantuntijan ilmoituksista tunnisteesta "Asiantuntijan ilmoitus". 

Kuka käsittelee ilmoitusten kautta tulevat yhteydenotot? 

Yhteydenotot ilmoituksista ohjautuvat aina suoraan ilmoittajalle. Kun lähetät yhteydenoton ilmoituksessa näkyvän verkkolomakkeen kautta, se lähtee suoraan ilmoittajan määrittämään sähköpostiosoitteeseen.   

Käsitteleekö Yrityspörssi yhteydenottoja ilmoituksiin?

Yhteydenotot lähtevät aina suoraan ilmoittajalle. Yrityspörssi toimii kauppapaikkana ja me emme käsittele yhteydenottoja lainkaan. 

Ottaako Yrityspörssi välityspalkkion toteutuneista kaupoista?

Ei. Meillä maksat kiinteän hinnan ilmoituksestasi. Yrityspörssi ei ota komissiota tai välityspalkkiota. Tutustu hinnastoomme täällä

Voinko ottaa ilmoitukseni pois näkyvistä väliaikaisesti?

Voit. Tämä onnistuu kirjautumalla käyttäjätilillesi ja kohdasta "Omat ilmoitukset". Voit siirtää ilmoituksen tilaa julkisesta ei-julkiseksi ilmoituksen päällä olevan "Ilmoituksen tila" painikkeen avulla. Painikkeen vihreä väri kertoo ilmoituksen olevan julkaistuna ja punainen väri kertoo sen olevan pois näkyvistä. Voit itse muuttaa ilmoituksesi tilaa koska vain ilmoituskauden aikana siirtämällä painiketta haluamaasi asentoon. 

Huomaathan, että ostamasi ilmoitusaika kuluu joka tapauksessa, vaikka ilmoituksesi olisi pois näkyvistä. 

Mitä jos haluan jatkaa ilmoittamista ilmoitusaikani päättyessä?

Jos haluat jatkaa ilmoittamista ilmoitusaikasi päättyessä, tarjoamme mahdollisuuden jatkaa myynti-ilmoitustasi edulliseen uusintahintaan. Uusintahintamme tulee voimaan kaksi viikkoa ennen ilmoituskauden päättymistä ja tarjous on voimassa yhden viikon ilmoituksen raukeamispäivästä. 

Voit tämänkin jälkeen uusia ilmoituksesi koska vain normaalihinnoillamme

Minulla on ollut aiemmin ilmoitus. Haluaisin nyt muokata sitä ja/tai julkaista sen uudelleen. Miten pääsen käsiksi ilmoitukseeni?

Ilmoituksen yhteydessä ilmoittamasi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena. Kirjautumalla sisään palveluumme löydät meillä aiemmin olleet ilmoituksesi kohdasta Omat ilmoitukset, ellet ole erikseen poistanut vanhaa ilmoitustasi lopullisesti. Voit julkaista meillä aiemmin olleen ilmoituksen uudelleen koska vain. Jos et muista salasanaasi, niin tilaa uusi salasana Salasana hukassa-sivulta.

Käyttäjätunnukseni ei toimi, vaikka olen tilannut uuden salasanan. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme palautelomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia: asiakaspalvelu@yritysporssi.fi

Voinko ilmoittaa nimettömänä?

Kyllä. Voit päättää ilmoituskohtaisesti mitä yhteystietoja ilmoituksen yhteydessä näkyy. Yhteydenotot välittyvät ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. 

Voiko ilmoitukseen lisätä kuvia tai videoita?

Kyllä. Voit lisätä ilmoitukseen 1-6 kuvaa. Palvelu muodostaa antamiesi tietojen perusteella oletuskuvan, jota voit käyttää mikäli et halua liittää ilmoitukseen omia kuvia. Myynti-, osto- ja franchising-ilmoituksiin voit lisäksi lisätä yhden Youtube- tai Vimeo-linkin. 

Miten ilmoitus maksetaan?

Verkkoilmoitus maksetaan samalla kun se jätetään. Maksu tapahtuu verkkopankissa tai luottokortilla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oy.

Avaimet käteen -ilmoituksemme maksetaan laskulla, jonka saat verkko- tai sähköpostilaskuna muutaman päivän sisällä ilmoituksesi julkaisusta. Maksuaikamme on 14 päivää netto. 

Voinko muokata ilmoitustani jälkeenpäin?

Kyllä. Voit muokata ilmoitusta koska vain omilla käyttäjätunnuksillasi kohdassa Omat ilmoitukset. Voit myös ottaa ilmoituksen pois näkyviltä tai poistaa sen koska vain haluat. 

Mitä lisänäkyvyys tarkoittaa?

Voit ostaa ilmoitukselle seuraavia lisänäkyvyyksiä:

  • Nosto etusivullemme viikoksi 50 € + alv 24 %
  • Nosto hakutulostemme kärkeen viikoksi 50 € + alv 24 %
  • Nosto hakutulostemme kärkeen kuukaudeksi 150 € + alv 24 %
  • TEHOKKAIN: Pörssinosto ilmoitukselle viikoksi 100 € + alv 24 % tai kuukaudeksi 350 € + alv 24 %

Voit ostaa lisänäkyvyyttä ilmoituksellesi koska vain, myös sen jälkeen kun olet jo julkaissut ilmoituksen. Lisänäkyvyyttä voit ostaa kirjautumalla sisään palveluumme ja kohdasta Omat ilmoitukset > Osta lisänäkyvyyttä tai soittamalla asiakaspalveluumme 010 339 3300 (arkisin klo 8-17). 

Mitä tarkoittaa ilmoitustakuu ja miten se toimii?

Tarjoamme ilmoitustakuun kaikille 6 kk myydään- ja ostetaan-listauksen ilmoituksille. Mikäli et 6 kk ilmoitusaikana ole saanut yhtäkään yhteydenottoa ilmoitukseesi, tarjoamme sinulle uuden ilmoituskauden ilmaiseksi. Saat ilmoitustakuun käyttöösi soittamalla asiakaspalveluumme 010 339 3300 (arkisin klo 8-17) tai lähettämälle meille sähköpostia asiakaspalvelu@yritysporssi.fi. Ilmoitustakuu ei tule käyttöön automaattisesti, vaan asiakkaan tulee itse ilmoittaa sen hyödyntämisestä meille viimeistään 1 kk alkuperäisen ilmoitusajan päättymisestä.  

Ilmoitustakuu koskee ainoastaan 6 kk verkkoilmoituksia, jotka ovat olleet näkyvissä koko ilmoituskauden ajan ja ilmoitustakuuta tulee hakea itse 1 kk sisällä ilmoituksen raukeamispäivästä. Ilmoitustakuu ei koske lisänäkyvyysostoja. Myytävissä tai vuokrattavissa toimitiloissa tulee olla kuvamateriaalia kohteesta, jotta ilmoitustakuun ehdot täyttyvät, sillä näitä kohteita on on vaikea myydä ilman kuvia. Varmennamme ilmoitustakuun ehtojen täyttymisen ylläpitojärjestelmämme kautta. 

Miten uusin vanhentuneen ilmoituksen?

Saat 14 ja 7 vuorokautta ennen ilmoitusajan umpeutumista sähköpostiisi viestin ilmoituksesi julkaisuajan umpeutumisesta. Voit uusia ilmoituksen Omat ilmoitukset-kohdasta. Mikäli ilmoitusaika on päättynyt, voit uudistaa sen viikon ajan Omat ilmoitukset-kohdasta uusimisen hinnalla. Tämän jälkeen voit uusia ilmoituksesi normaalilla uuden ilmoituksen hinnalla.

Miten voin vastata ilmoitukseen?

Jokaisen ilmoituksen yhteydessä on Vastaa ilmoitukseen -painike. Se avaa lomakkeen, jonka tiedot välitetään ilmoituksen jättäjälle. Ilmoituksessa voi myös olla esillä ilmoittajan puhelinnumero. Ilmoittaja päättää itse miten saamiinsa yhteydenottoihin vastaa.

Sain yhteydenoton jättämääni ilmoitukseen, mitä teen?

Voit itse päättää miten viet asiaa eteenpäin. Yhteydenottaja todennäköisesti jää odottamaan vastaustasi, joten suosittelemme lähettämään vähintään lyhyen vastauksen kyselyyn. Näin yhteydenottaja tietää, että viesti on tullut perille.

Minulla on anonyymi ilmoitus ja haluaisin vastata saamaani yhteydenottoon anonyymisti. Onnistuuko tämä?

Kyllä. Voit käyttää alustamme Viestit-toimintoa, joka on käytössä kaikilla palveluumme rekisteröityneillä asiakkailla. Viestit-toiminnollamme lähetetyissä viesteissä näkyy vastaanottajalle aina samat yhteystiedot kuin ilmoituksessasi. Jos ilmoituksesi on anonyymi, niin viestin vastaanottaja ei näe tietojasi Viestit-kansiomme kautta lähetetyssä vastausviestissä. Jos taas ilmoituksessasi on näkyvissä puhelinnumerosi, niin viestin vastaanottaja näkee puhelinnumerosi vastauksessasi.

Miksi joissain ilmoituksissa näkyy MYYTY-merkki?

Nämä ovat palvelussamme hiljattain olleita kohteita, jotka on myyty. Myydyt kohteet näkyvät palvelussamme yhden viikon sen jälkeen, kun ne on merkattu myydyiksi. Tämän jälkeen kohteet poistuvat näkyvistä automaattisesti. Myytyyn kohteeseen ei voi enää ottaa yhteyttä.

Kohteen voi merkata itse myydyksi kirjautumalla sisään ja kohdasta Omat ilmoitukset. Myydyksi merkkaaminen kannattaa, koska näin muut yrityksen myyntiä harkitsevat saavat tietoa siitä, minkälaisia kohteita on hiljattain myyty. Meille taas on tärkeää kerätä tietoa siitä, moniko kohde menee kaupaksi. 

Olen yrityskaupan asiantuntija. Miten voin hyötyä Yrityspörssistä?

Voit käyttää palveluamme asiantuntijan tunnuksilla ja ilmoittaa toimeksiantojasi kauttamme. Näin saat Suomen suurimman yrityksen ostoa ja myyntiä suunnittelevan kohderyhmän tehokkaasti kiinni. Asiantuntijan tunnukset ovat maksuttomat. Yksittäisten ilmoitusten hinnat löydät täältä. Jos sinulla on useampia myynti- tai ostotoimeksiantoja, niin suosittelemme ilmoituspakettejamme. Pyydä tarjous ilmoituspaketeistamme soittamalla 010 339 3300 (arkisin klo 8-17 välillä) tai sähköpostitse asiakaspalvelu@yritysporssi.fi. Lisäksi voit näkyä Palvelupörssissämme ja kertoa palveluista yrittäjäkohderyhmälle. 

Tarvitsen apua yrityskaupan toteuttamiseen tai muuhun yritykseni asiaan. Voitteko suositella asiantuntijoita? 

Löydät yhteistyökumppanimme Palvelupörssistämme, joka tuo yhteen palveluntarjoajat ja yrittäjät. Voit pyytää tarjousta suoraan palveluntarjoajalta ilmoituksessa näkyvän yhteydenottolomakkeen kautta. Hyvä peukalosääntö on käyttää asiantuntijaa niissä asioissa, joita et itse hallitse. 

Haluan löytää ostajan yritykselleni tai ostokohteen ulkomailta. Mitä voin tehdä?

Verkkopalvelumme pääasiallinen asiakasryhmä on Suomessa. Kauttamme voit satunnaisesti tavoittaa lähimarkkinoilta Pohjoismaista ja Baltiasta olevia ostajia.

Mikäli etsit ostettavaa yritystä tai ostajaa pääasiallisesti Suomen ulkopuolelta, suosittelemme tutustumaan paikallisiin yritysten markkinapaikkoihin. 

Ruotsissa toimii yritysten markkinapaikka Bolagsplatsen www.bolagsplatsen.se

loder image